"Cross-overs, een nieuwe set waarden en omdenken van alles wat het nieuwe ontsluit"

Als merk, organisatie of onderneming sluit je graag aan bij wat er speelt. Sterker nog: als het éven kan, wil je meedoen met het vormgeven van de veranderingen, je wilt er deel van uitmaken. Dat lukt alleen als je bereid bent om te verrassen en je te láten verrassen. In een tijd waarin de horizon op zijn minst een stukje verschoven lijkt en de gebaande paden steeds vaker doodlopen, kan een sprong in het duister wel eens de meest verstandige keuze zijn. 

Mayhap is niet de oplossing van een probleem, maar het bevragen ervan. We creëren met elkaar gefundeerde verandering en mede-eigenaarschap. Daarom is een uitgebreide analyse, met elkaar, de eerste stap van het creatieve proces.

Willen we in deze tijd iets bereiken, voor onszelf of voor elkaar, dan komen we er niet door te doen wat we altijd al deden. Meer dan ooit is er behoefte aan creativiteit die zich aan conventies, beperkingen en vakgebieden niets gelegen laat liggen. Kunst, marketing, politiek, wetenschap en engagement vormen niet langer zorgvuldig afgebakende gebieden.

Mayhap zoekt het daarom eerder in de cross-overs, een nieuwe set waarden en het omdenken van alles wat het nieuwe ontsluit

Onderzoek

Variërend van gebruikersonderzoek (UX) tot het analyseren van interne en externe (beeldende) communicatie met behulp van Design Thinking of LEAN methodieken; Mayhap luistert, bevraagt, onderzoekt, analyseert en presenteert de resultaten van elke stap die wij samen nemen.

Concept

Lorem ipsum dolor sit amet, cctetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Design

De designelementen rondom jouw bedrijf, organisatie of merk moeten voelen als een fijne jas waar je je lekker in voelt. Ze ondersteunen alles wat je wilt uitdragen. Voor Mayhap staat voorop dat we samen met jou tot op de bodem uitzoeken welke vormen, structuren en kleuren horen bij wat jij doet en/of wilt bereiken.

Communicatie

Naast beeld is tekst een minstens even belangrijk onderdeel van hetgeen jij wilt communiceren. Onze specialisten in communicatie en copy-writing luisteren, analyseren en schaven net zo lang aan de woorden die jouw bedrijf, organisatie of merk representeren, totdat elk detail klinkt als een klok.

Laten we samenwerken,

stuur ons een bericht —